Materi Wawaran jeung Iklan
WAWARAN
Kalimah Wawaran nya eta kalimah
nu eusina mere beja atawa mere nyaho. Jadi, henteu ngbutuhkeun jawaban atawa
ngalakukeun hiji pagawean ka nu diajak nyarita.
Contoh kalimah wawaran:
Contoh kalimah wawaran:
WAWARAN JEUNG IKLAN LAYANAN
MASARAKAT
Mindeng urang manggihan tulisan nu eusina
mangrupa wawaran, sakapeung mirip iklan.
Atuh hidep ogé apal nu dimaksud iklan, boh iklan pikeun tujuan komersil boh nonkomersil (henteu ngudag kauntungan matéri), enas-enasna mah sarua sangkan masarakat wanoh kana sagala rupa anu diiklankeunana.
Iklan téh alat anu pohara ampuhna pikeun ngawanohkeun produk atawa jasa. Ari iklan layanan masarakat tujuan utamana sangkan timbulna pangjurung tinu maca (masarakat) pikeun partisipasi (ilubiung), ayana kasadaran, jeung ayana rasa butuh “ngagugu” kana éta iklan. Ku sabab kitu, boh basana, papaésna, boh tempat masangna kudu enya-enya diperhatikeun.Tina wanoh jadi kapangaruhan ku éta iklan. Ari médiana, bisa langsung dipajang di tempat umum (tinulis/visual), dina radio (audio), televisi/internét (audio visual). Lain baé perusahaan nu sok masang iklan téh, dalah pamaréntah atawa lembaga-lembaga lianna ogé osok. Biasana iklan nu jolna ti pamaréntah mah karéréanana “iklan layanan masarakat”. Tah, dina pangajaran ayeuna, salian ti wawaran, urang medar pedaar oge iklan layanan masarakat. Ieu aya sawatara contona di handap.
A. Iklan Tinulis
1. Perpustakaan lain tempat ngobrol!
2. Piceun runtah kana tempatna!
3. Sakumna pengurus OSIS wajib hadir poé Saptu, wajib!
4. Etang heula artosna sateuacan ngantunkeun kasir
5. Parkir di tempat nu geus disadiakeun
6. Colenak Mang Ujo Raos Nimat Seger Mirah
B. Iklan Radio (Iklan Sora nu Dikupinkeun)
Atuh hidep ogé apal nu dimaksud iklan, boh iklan pikeun tujuan komersil boh nonkomersil (henteu ngudag kauntungan matéri), enas-enasna mah sarua sangkan masarakat wanoh kana sagala rupa anu diiklankeunana.
Iklan téh alat anu pohara ampuhna pikeun ngawanohkeun produk atawa jasa. Ari iklan layanan masarakat tujuan utamana sangkan timbulna pangjurung tinu maca (masarakat) pikeun partisipasi (ilubiung), ayana kasadaran, jeung ayana rasa butuh “ngagugu” kana éta iklan. Ku sabab kitu, boh basana, papaésna, boh tempat masangna kudu enya-enya diperhatikeun.Tina wanoh jadi kapangaruhan ku éta iklan. Ari médiana, bisa langsung dipajang di tempat umum (tinulis/visual), dina radio (audio), televisi/internét (audio visual). Lain baé perusahaan nu sok masang iklan téh, dalah pamaréntah atawa lembaga-lembaga lianna ogé osok. Biasana iklan nu jolna ti pamaréntah mah karéréanana “iklan layanan masarakat”. Tah, dina pangajaran ayeuna, salian ti wawaran, urang medar pedaar oge iklan layanan masarakat. Ieu aya sawatara contona di handap.
A. Iklan Tinulis
1. Perpustakaan lain tempat ngobrol!
2. Piceun runtah kana tempatna!
3. Sakumna pengurus OSIS wajib hadir poé Saptu, wajib!
4. Etang heula artosna sateuacan ngantunkeun kasir
5. Parkir di tempat nu geus disadiakeun
6. Colenak Mang Ujo Raos Nimat Seger Mirah
B. Iklan Radio (Iklan Sora nu Dikupinkeun)
0 Response to "Materi Wawaran jeung Iklan"
Posting Komentar